Hejdå nappar!

Jahapp, nu var det dags! Wilma har varit säker på sin sak hela veckan! På lördag ska jag lämna napparna till "giisana".. Men satans vilket dret-väder det var... Så då fick det bli idag, söndag.
Brorsan fick såklart hjälpa till att stoppa alla napparna i tuben vid grisarna. Mormor och morfar var med i denna fina stund! Hej hopp så var det klart, sen iväg å spana in lite andra djur... Å så kom kvällen... Lite ledsamt var det ju... Men vi stoppade sängen full med gosedjur och sa gonatt som vanligt.. Får väl se hur natten blir nudå.. ;)

Tilde är duktig tjej och kämpar på med att somna själv, det går just nu väldans bra. Hon är lite gladare i att gapa åt nåt annat än bröstmjölk också.. Tur är väl det!

Oliver, stora killen, ibland lilla killen... Det är inte alltid lätt att vara 7 år. Mamma och pappa behöver ha lite extra energi å tålamod nu ;)

Vi har införskaffat oss en cykelkärra inför sommaren, jädrans vad vi ska cykla omkring! Tjejerna där bak och vi andra på cyklarna! Abborrjärn - here we come! Kanske t.om. mariebergsskogen?! Okej, nu kanske jag tog i.. Bäst att inte lova för mycket!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamalinda.blogg.se

Jag vill aldrig glömma den här tiden! Det händer så mycket - vi är mitt i livet - och det är underbart och ibland helt hysteriskt! Jag vill skriva så att vi alltid kommer kunna se tillbaka, skratta och minnas.

RSS 2.0