Sommarlov!

Första, men absolut inte sista såklart, skolavslutningen! Väldigt mysigt, så fina och duktiga barn. Allihop gick parad till kyrkan, eleverna i åk3, fick om de ville, spela något blåsinstrument. Det var hela paketet med flaggor och trummor! Så mycket SOMMAR! Många fina sånger i kyrkan och självklart den blomstertid nu kommer! :) Oliver sa imorse "mamma, jag tror du kommer tycka att jag sjunger jättefint"! Såklart gjorde mamman det!
Därefter picknick utanför skolan! Nu är vi lediga hela långa sommaren så då hoppas vi på mycket sol och värme och roliga aktiviteter! Jag och barnen har några veckor tillsammans innan pappa Urban har semester med oss. Då hoppas vi på nån tur till Astrid Lindgrens Värld och förhoppningsvis även en Stockholmstur!

Annars rullar dagarna bara på här i en väldans fart! Tilde har kommit på ett sätt att ta sig fram på, hon sitter som en skräddare och drar sig fram, lite hoppa på rumpan-metoden (som även storebror gjorde). Det har tyvärr resulterat i lite skavsår på fotknölarna. Lilla pluppan!
Wilma går in i rollen som storasyster i kvadrat! Hon grejar, visar, talar om(!) och myser med Tilde så mycket hon bara orkar och hinner med. ;)
Oliver tycker det är bäst att leka med kompisar, men gillar även när han fått vara hemma hos farmor och myst och lekt med hundarna. ❤ De senaste veckorna i skolan har de varit till badhuset på simskola varje dag! Toppen! Nu kan Oliver simma, har tagit nio simmärken! Så stolt över honom!

https://cdn3.cdnme.se/3961270/6-3/pic_51bb6a50ddf2b31ee5eb287b.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/3961270/6-3/pic_51bb6a55e087c375a7146181.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/3961270/6-3/pic_51bb6a719606ee248e192bab.jpg" class="image">



Kommentarer
Åsa

Å herregud va jag saknar att få lära känna dina sötisar!

2013-06-19 @ 22:10:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamalinda.blogg.se

Jag vill aldrig glömma den här tiden! Det händer så mycket - vi är mitt i livet - och det är underbart och ibland helt hysteriskt! Jag vill skriva så att vi alltid kommer kunna se tillbaka, skratta och minnas.

RSS 2.0