Skid-familj?!

Det har sedan ett par år tillbaka blivit någon sorts dröm för mig... Att vi ska bli sån där skid-familj, som bokar mysig stuga i fjällen, går omkring i långkallingar och dricker varm oboy... Och åker skidor såklart... Å sen när barnen är lite större sitter mammi å pappi vid solväggen och bara njuter, tar en öl (vilket jag egentligen inte gillar men ändå) och barnen åker tillsammans i backen och har hur kul som helst!
Och för att nu komma liiiite närmare drömmen så har vi lånat skidor och pjäxor till Oliver och pappi Urban.
Idag var en sån där otroligt fin eftermiddag, solsken, vindstilla. Vi åkte till Dömlebacken. Självklart hängde goa fam Wallace på. Caroline åkte med Charles och Kevin, Urban med Oliver. Med tanke på Oliver OCH Urbans taskiga tålamod så gick det ändå över förväntan! Oliver fick faktiskt mersmak, så även de andra grabbarna. Så nu hoppas vi att vi får till det fler dagar under sportlovet! Jag och Bob hade hand om markservicen och de små knattarna. Tilde sov gott i vagnen. ❤

https://cdn3.cdnme.se/3961270/6-3/pic_512a75dae087c317776a02da.jpg" class="image">



Kommentarer
Åsa

Härligt! Klart ni blir skidfamilj! Nästa gång får du prova också!

2013-02-25 @ 08:08:01
Linda

Nästa säsong satsar jag och Wilma på detta också! :)

2013-02-25 @ 19:04:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamalinda.blogg.se

Jag vill aldrig glömma den här tiden! Det händer så mycket - vi är mitt i livet - och det är underbart och ibland helt hysteriskt! Jag vill skriva så att vi alltid kommer kunna se tillbaka, skratta och minnas.

RSS 2.0