Underbara ledighet!

Som vi längtat efter ledighet tillsammans! Det har ju varit underbart väder dessutom, vårkänslor högt å lågt! Vi har varit hemma och grejat mest, tvättat bilar, putsat några fönster, cyklat med barnen, grillat korv, lekt i snöhögen...
Självklart skulle barnen gå å snika godis på påskafton! Men först var det dags att hitta äggen som påskharen Harry hade gömt i trädgården!
Oliver ville vara påsk-hare... Självklart (?!) fixade mamma öron! Wilma var påskkärring på dagis i torsdags och fick väl på nåt sätt nog, så nu tyckte hon att det räckte med förkläde och sen önskade hon att pappa kunde måla en gubbe på hennes kind... Då var hon liksom påsk-gubbe tyckte hon ;)
På självaste påskafton var vi också på 1-års kalas hos fam Wallace. Finaste Lewis firades med påmpa å ståt! Sedan blev vi kvar där med trevligt sällskap och god mat. I deras hem och närvaro trivs vi oerhört bra, alla i familjen. ❤

Vi har också hunnit med ett Hej hos fam Wall och idag firade vi Urbans pappas Brith som fyller 60år! Å jag och finaste vännen Caroline har t.om varit ute och ätit god mat och druckit ett glas vin -själva! Sicken njutning... Det var tillochmed en upplevelse att åka buss! ;)

Helgen har gett oss mycket!! Ofta när vi får några dagar så här så kan det lätt bli "oj, det blev inte riktigt som vi tänkt oss ".. men den här gången tycker jag det gick bättre än jag förväntat! Tyckte jag nyss sa "välkommen påsk"... Å nu hejdå påsken, ses igen"
Här kommer lite blandade bilder..

https://cdn3.cdnme.se/3961270/6-3/pic_515a6f5e9606ee177a5cb294.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/3961270/6-3/pic_515a6f629606ee17bab6ae35.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/3961270/6-3/pic_515a6f7c9606ee17beffabe1.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamalinda.blogg.se

Jag vill aldrig glömma den här tiden! Det händer så mycket - vi är mitt i livet - och det är underbart och ibland helt hysteriskt! Jag vill skriva så att vi alltid kommer kunna se tillbaka, skratta och minnas.

RSS 2.0