Idéer!

Våra barn, framförallt Oliver, har fantastiskt många och halv- (eller hel-) tokiga idéer... Ett par gånger om dagen.. Som imorse tex när han och Wilma skulle äta frukost. Då skulle han prompt att lampan så ljust det bara kunde bli vilket höll på att slå Wilma baklänges! Lösningen var inte att dimra ner utan självklart att ta fram brillorna till sig själv och syrran!
En annan "bra" idé som han hade handlade om bekymret att han ofta vaknar på natten och har svårt att somna om... Jag går och lägger mig i soffan! Svaret från mig och pappa blev... "Ja, varför inte?".. Känns som vi är beredda och testa allt förutom att han ska ligga i vår säng!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamalinda.blogg.se

Jag vill aldrig glömma den här tiden! Det händer så mycket - vi är mitt i livet - och det är underbart och ibland helt hysteriskt! Jag vill skriva så att vi alltid kommer kunna se tillbaka, skratta och minnas.

RSS 2.0