Treans dop!

Japp, så äntligen fick vi till ett datum! Lördag 16 mars 2013.
Vi tillhör ju inte kategorin kristna i den bemärkelsen, men för mig är ändå dopet en ceremoni som jag gillar, den känns viktig. Tilde Karin Eriksson blev namnet. Karin kommer från Urbans mammas sida, så det namnet för vi gärna vidare!
Tilde hade en bra dag, bra med sömn innan dopakten :) Så hon var nöjd och glad! Så var även Oliver och Wilma. Vår vän Vickan sjöng fantastiskt fint! ❤
Vi bjöd på socker-kalas! Chokladtårta, bullar och kakor!
Tilde fick en massa fina presenter, smycken, leksaker och inredning till sitt rum, pengar m.m

Jag tycker det är så kul när man får bjuda in just både släkt och vänner, det är ju inte så ofta det blir så. Vi är verkligen lyckligt lottade med goa vänner och släktingar! Vi har ju haft tre dop nu och bröllopet... Vad blir det nästa gång?! Vi behöver ju inte tänka kyrka såklart... Det måste helt enkelt bli en massa kalasande när vi fyller år framöver! Så får det bli!

Sen kom söndag... Den började vi med kräksjuka... Wilma först ut. Ångesten har varit hög sedan dess... Tänk om vi skickade med detta till alla våra dop-gäster?! Jag dör!! Meeeennn (vet inte om jag ska ropa Hej än) vi har inte hört nåt från nån annan... Å vi andra har inte fått nåt.. Än.. Vi har isolerat oss och gör det även imorn.. Sen kan vi kasta oss ut i verkligheten igen! ;)



Kommentarer
Åsa

Å det var verkligen ett fint dop! Så trevligt att få vara med! Ja, vi får nog satsa på stora kalas i framtiden. Kul!

2013-03-20 @ 07:15:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamalinda.blogg.se

Jag vill aldrig glömma den här tiden! Det händer så mycket - vi är mitt i livet - och det är underbart och ibland helt hysteriskt! Jag vill skriva så att vi alltid kommer kunna se tillbaka, skratta och minnas.

RSS 2.0