Snorigt var det här!

Ja fy bubblan så mycket snor och skit vi har här nu då... Men det går ju över! Absolut inget att hänga läpp över! Meeen om jag får gnälla lite då så känns det ungefär som en cementbil har kört över mig och sen lagt i backen för att tömma ur tre ton snor i bihålorna! Och sen gjorde han en rivstart så gruset sprutade och rev upp halsen! Även hos Tilde har en liten satans cementbil tömt snor... Och hon tampas med feber. Men hon har ändå ett leende på läpparna. Såå... Nu har jag spytt ut lite skit om det då..

Ko-släpp!! Sicket pådrag det var! Tror de sa att det var 2000 människor och tittade på detta tokerier! Kossorna sprang, tvärnitade, muuade, stångades, körde ner hövvena i gräset, bajsade, sparkade bakut och tuggade gräs! Allt detta i ett par minuter... Å sen var det över. Men JA, det här får bli en tradition, herregud, bullar och mjölk fick vi ju också! Oliver var på kalas så han missade denna tillställning. Men Wilma har berättat allt i minsta detalj! ;)

Oliver och hans klass är på simskola varje dag i fem veckor nu, så himla bra! Han gillar det och det ska bli kul att få komma på avslutningen och se vad han lärt sig! Fina goa killen! ❤

Wilma, min lilla bus-fia. Full av idéer! Bra och mindre bra... Just nu är det väldigt roligt med kompisar, vill gärna leka mamma-pappa-barn lekar.. Hon är ALLTID mamman, så är det bara...
När hon har kompisar här så är det som om hennes huvud får extra fnurr och bara sprutar idéer...bästa leken då är att dra fram så mycket grejer vi bara kan! Från lekrummet, köket, badrummet...bädda upp mammas och pappas säng osv.. Gah!

Å Tilde skrutt, nu börjar hon ta sig fram, svårt att se hur hon gör men hon förflyttar sig framåt, bakåt och åt sidan... Sittandes som en skräddare.. Använder bar-stolarna och åker snålskjuts med! ;)



Kommentarer
Åsa

Hoppas verkligen snoret ger sig iväg snart! Ja, Wilma har blivit en stor tjej, det syns på bilderna. En spännande ålder, 3-åringen. :-) jättefin bild på din mamma och Wilma.
Kosläpp låter roligt, får vi prova nästa år. Krya på er, kram!

2013-05-16 @ 06:41:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamalinda.blogg.se

Jag vill aldrig glömma den här tiden! Det händer så mycket - vi är mitt i livet - och det är underbart och ibland helt hysteriskt! Jag vill skriva så att vi alltid kommer kunna se tillbaka, skratta och minnas.

RSS 2.0