Sportlovet

Jodå, Oliver har imponerat enormt på skidor under veckan. Mycket tack vare Caroline, som varit otroligt bra på att lära ut och som kämpat med både Oliver och sina egna grabbar! Stor eloge till henne! ❤ Jag blev alldeles rörd och började gråta när jag fick se honom komma i backen, han svängde och plogade och han var såå STOLT!
Vi var i slalombacken nästan hela veckan, strålande sol och helt underbart!

Helgen har varit lite som "grädde på moset" (varför säger man så? Skulle det va gott det eller?!) Jaja, hur som helst, vi har varit i storstaden Stockholm! Det var dags för dop, Ebbas dop. Och jag har blivit tillfrågad att vara gudmor! =)
Ebba var på sitt strålande humör och hur go som helst! Min Wilma hade dock lite svårt med att inte få vara i centrum så så småningom var hon tvungen att komma upp "på scenen" hon också... Även när Urban skulle fota var det svårt för linslusen Wilma att INTE synas på bild.. Urban får väl retuschera lite! ;)

Vi passade på att sova hos mister Jeanette med familj. Det var ett tag sedan vi hälsade på. Alltid lika mysigt. Barnen gillar att va med "tonåringarna" (som Oliver säger). De spelade tv-spel och såg på Mello. Våra barn skötte sig bra tycker jag.
Idag är Tilde busan 6månader!! HUR fort har det gått liksom?
Tyvärr har jag inga bilder på telefonen från Sthlm... Får bli lite från Dömlebacken! :)



Kommentarer
Anonym

Det har varit en fantastisk vecka och grabbarna har varit JÄTTE duktiga men du spelar ju oxå en stor roll här. Utan dej vännen hade vi aldrig haft skidorna!! Så tack själv kram c

2013-03-04 @ 16:08:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamalinda.blogg.se

Jag vill aldrig glömma den här tiden! Det händer så mycket - vi är mitt i livet - och det är underbart och ibland helt hysteriskt! Jag vill skriva så att vi alltid kommer kunna se tillbaka, skratta och minnas.

RSS 2.0