Lilla jag i stora staden!

Nu var det dags! Tjejmilen i Stockholmia! Woohoo! Huuuur varmt som helst!! Över 30000 brudar som ska armbåga sig fram och flåsa och stånka runt, jisses! Men, men, det gick ju bra! Sprang mitt bästa, väldigt nöjd med tiden 53.11. De sista två kilometrarna var mitt fokus "inte kissa på mig, inte kissa på mig"... Men det gick ju bra det med! Rusade till bajamajan och som tur var så var det ingen kö! Därefter fick jag lunka tillbaks till mållinjen och hämta medaljen! =)
Borta bra men hemma bäst är en sann trudelutt! Men det var så skönt att få vara "bara Linda" för en stund...bara tänka på sig själv...och sina vänner som var med såklart. En go helg med bra mat, dryck och sällskap. Lyxigt med hotell och allt! 💝
Såå underbart skönt att komma hem och snosa på skruttungarna och på Urban med såklart ;) 
Börjar också inse att min föräldraledighet närmar sig slutet...ser fram emot en fin och mysig höst nu. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamalinda.blogg.se

Jag vill aldrig glömma den här tiden! Det händer så mycket - vi är mitt i livet - och det är underbart och ibland helt hysteriskt! Jag vill skriva så att vi alltid kommer kunna se tillbaka, skratta och minnas.

RSS 2.0