Julbord!

När satt jag ner så här länge i ett sträck sist?! Rompa somna ju! ;)
Julbord på Nöjesfabriken med Kakeldax börjar bli en trevlig tradition! Å sen Starboys på scenen! Mycket bra!
Barnen var hos mormor och morfar och det gick också bra! Vi sov där allihop . Oliver väckte mig kvart i fyra för han var ju tvungen att berätta att han hade ätit 14st plättar!
Och imorn ska vi på stan och handla julklappar medan barnen är hos mormor och morfar igen, de ska baka lussekatter och pepparkakor! Bästaste mommo å moffa är det minsann! ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamalinda.blogg.se

Jag vill aldrig glömma den här tiden! Det händer så mycket - vi är mitt i livet - och det är underbart och ibland helt hysteriskt! Jag vill skriva så att vi alltid kommer kunna se tillbaka, skratta och minnas.

RSS 2.0