Nytt år...

Det känns riktigt bra med ett nytt år, det är som att jag stannar upp och ser och tänker vad jag har ikring mig... Reflekterar... Hur kommer det här året bli? Hur vill jag att det ska bli? Vad vill jag ha/göra mer av? Eller mindre?

För mig känns som 2013 som ett år då jag vill ha mer av... Familj, tid, träning, tålamod, vardagslyx, god mat, träffa goa vänner...

Jag avslutade året med ett träningspass å började med detsamma! Det är ju bra gjort! Å nu har jag lovat att ha en sockerfri månad.. Det blir ju spännande! Fröken fika ska inte få fika?! Hallå!! Vad har jag gett mig in på?!

Sen tycker jag för övrigt att jag och min Urban har gjort fruktansvärt fina barn!! 😜



Kommentarer
Bakbokmat

Vad roligt att du kommit igång så bra med träningen! Jag blir både imponerad och inspirerad.

2013-01-02 @ 12:28:20
URL: http://www.bakbokmat.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamalinda.blogg.se

Jag vill aldrig glömma den här tiden! Det händer så mycket - vi är mitt i livet - och det är underbart och ibland helt hysteriskt! Jag vill skriva så att vi alltid kommer kunna se tillbaka, skratta och minnas.

RSS 2.0